Active Blogger Girl cute blog: February 2012

Tuesday, February 28, 2012

Merentas Desa

Assalamualaikum,

Hari yang indah ini Aisyah nak tulis entry.Sekejap lagi Aisyah akan ke sekolah.Nak berlatih merentas desa.Empat kilometer tu...Banyak.......Letih pun banyak.......




MyEm0.Com


:131:
Do comment and follow..

Sunday, February 26, 2012

Uiks?

Assalamualaikum,

Korang tahu tak filem Seefood?Korang sangka filem Seefood ni filem hollywood kan?Tapi,sangkaan korang itu salah.Sebenarnya filem Seefood ini direka oleh anak tempatan kita...Mereka mengambil masa selama empat tahun dua bulan...Wah,lamanye..Mmm,mungkin inilah kebenaran filem Seefood.Nak tahu?Korang try tengok iklan penuh Seefood kat tv sembilan.Korang perasan tak,korang nampak tak wau?Ada kan....Jangan kata tak dak pulak.Betul...ade wau kat trailer tu.Korang try tengok kat YouTube.Memang ada.

So,sampai disini sahaja entry Aisyah kali ini.



Do comment and follow..

Uiks?

Assalamualaikum,

Korang tahu tak filem Seefood?Korang sangka filem Seefood ni filem hollywood kan?Tapi,sangkaan korang itu salah.Sebenarnya filem Seefood ini direka oleh anak tempatan kita...Mereka mengambil masa selama empat tahun dua bulan...Wah,lamanye..Mmm,mungkin inilah kebenaran filem Seefood.Nak tahu?Korang try tengok iklan penuh Seefood kat tv sembilan.Korang perasan tak,korang nampak tak wau?Ada kan....Jangan kata tak dak pulak.Betul...ade wau kat trailer tu.Korang try tengok kat YouTube.Memang ada.

So,sampai disini sahaja entry Aisyah kali ini.



Do comment and follow..

Friday, February 24, 2012

Tuto Terbaik

Assalamualaikum,

Apa khabar korang?Sihat ke?Hari ini adalah hari kedua Aisyah dalam dunia memblogging ini.So,Aisyah ade cite menarik kali ini.Nak tahu?

Jom tengok tutorial ini!


One more,


Do comment and follow..

Entri Yang ke-1

Assalamualaikum,

Aisyah baru dalam dunia pemblogan ini.So,kakak-kakak yang melawat blog ini sila beri tunjuk ajar.Jika Aisyah tersalah cakap,minta maaf banyak-banyak.
:130:
Do comment and follow..

 
Copyright © . All Right Reserved by Siti Nuraisyah