Active Blogger Girl cute blog: Uiks?

Sunday, February 26, 2012

Uiks?

Assalamualaikum,

Korang tahu tak filem Seefood?Korang sangka filem Seefood ni filem hollywood kan?Tapi,sangkaan korang itu salah.Sebenarnya filem Seefood ini direka oleh anak tempatan kita...Mereka mengambil masa selama empat tahun dua bulan...Wah,lamanye..Mmm,mungkin inilah kebenaran filem Seefood.Nak tahu?Korang try tengok iklan penuh Seefood kat tv sembilan.Korang perasan tak,korang nampak tak wau?Ada kan....Jangan kata tak dak pulak.Betul...ade wau kat trailer tu.Korang try tengok kat YouTube.Memang ada.

So,sampai disini sahaja entry Aisyah kali ini.



Do comment and follow..

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Siti Nuraisyah