Active Blogger Girl cute blog: March 2012

Friday, March 9, 2012


Assalamualaikum,

Kat sini hujan lebatlah.Korang pernah tengok tak Nanny 911?Best tau.Kat luar negara budak budak macam Aisyah ni di luar kawalan ibu bapa.Fuyohh..sampai ayah pun terpaksa berlindung di belakang surat khabar.Anak kat luar negara degil macam nak mampos.Sampai mak bapak tak sanggup bela anak dia sendiri.Mak bapak tu putus asa.Gambar ni ade pada hari jumaat,pukul 10.

Jom pakat pakat tengok~



Do comment and follow..

Friday, March 2, 2012

Assalamualaikum,

:130:

Apa khabar korang?Sihat ke tak sihat?Lama Aisyah tak tulis entry.Entry yang lepas itu tak wujud.Besok barulah Aisyah merentas desa.Nanti Aisyah tulis entry lagi tau.Kbye~~~~~~~~
:face56::face57::face71::face75::face24::face5::e:
Do comment and follow..

 
Copyright © . All Right Reserved by Siti Nuraisyah